Konular | Dualar

Ayetel kürsi ile aşık etme

21 Şubat 2013

Daha eskiden de dile getirdiğimiz buna benzer,muhabbet duasının farklı okunma biçimleri vardırBu kez , muhabbet duasını Ayetel Kürsü ile ,okunmasının şeklinde ek olarak möhkem olacaktır;
7 gece süresince her gece 170 kere Ayetel kürsi okunur fakat her 10 da tek kere ”es elüke eciybu tevekkelü ya hüddam entü vesvisel vesvesete fiy kalbi ve fissuduri filan ibni filan bil muhabbeti vel aşkı ve şehaveti ve vagtefu üstelik yercia aleyye fiy hazihil leyleti vadribuhü bis suyufi vel harabi ve eykazuhü ve semmu ve arrefehu ismi lehü üstelik yercia aleyye bi hakkı hazihis ayetiş şerifeti” okunacak ” ey bu ayetin hüddamı adını söyledigim şu bireyin muhabbetini aşkını şehvetini bana bagla eger uyuyorsa uyandır kalbine ve gögsüne vur benim vesvesemi ver ona ve bu işi bu gece yap yarın bayramım bu gecede arefe olsun ” tercümesii bu sekılde .

Bir önceki yazımız olan İçkiyi bırakmak için dua başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Gelen Aramalar:

  • ayetel kürsi ile aşık etme
  • ayetel kürsi ile sevdiğini geri getirme
Paylaş

4 Comments For This Post

  1. ihsan burak Says:

    Merhabalar. Benim sıkıntım maddi açıdan oldu. Hayatım boyunca sigortalı iş sahibi bile olamadım. Hastalandığımda kaza yaptığımda bile dostlarımdan yardım istedim. Bu durum artık canıma tak etti. Olcay hoca sayesinde çok şükür her şey düzeldi sigortalı çok güzel bir işe başladım. Allah Olcay hocadan razı olsun hem ben hem çoluğum çocugum mutlu oldu.

  2. hikmet ekin Says:

    selamun aleyküm web sitesi yeminle güzel, twitter da paylaştım

  3. esra Says:

    Evet benim evlilik vefkim 17nci günde etkisini gösterdi. şimdi kısmet şans içinde yaptrdım o 33ncu gündeyiz olumlu olcak gibi insallah ama sanırım bu kişiden kişiye değişebilir olcay hocam 15 ila 40 gün arasında olma ihtimalinin oluğunu söylemişti zaten ocay hocanın vefk tılsımları tavsiye ediyorum cok etkilidir.

  4. tuba Says:

    Merhaba arkadaşlar. Ben 33 yaşındayım işlerim yılladır rast gitmedi hepbkit kanaat gecindim.karımı ve cocuklarımı yeterince mutlu edemedim karım kısmetimin kapalı olduğunu bana hatırlattıktan sonra hemen çare aradım. En sonun da Olcay hocamla tanıştım. Allah bir değil bin kere razı olsun. Şimdi şükürler olsun işim yoluna girdi.

Leave a Reply


Advertise Here
Advertise Here

reklam

hemen-sor-copy
Büyüler